9 Haziran 2010 Çarşamba

kumar borcu namus borcu .....

lanet olası günler çabuk geçti heyhat!! yaşlanıyorum kahretsin bu yazyı okuldan yazıorum . Başlık yanımdaki gençlerden duyduğum bi söz yazacaklarımla alakası yok ali die bi çocuk var ona kantinden bişeyler almasını istiyorlar ve bu sözü arkasından söyleyip duruyorlar ... fifa 2008 le mutlu olan erkek çocukları oyun oynamak ve e okula girmekten başka bir uğraşları yok :)) kızlar face erkekler oyun peşinde oyun oynarkenki bağrışları çok komik :) yalın çalıyor şimdi ve oynarken ona eşlik ediyorlar evet biz sağ güruh sol güruh diye ayrıldık ben soldayım ;)

ve asıl anlatıcaklarım parti yapcaktı bizim sınıf bi şeyler alındı felan
sonrası vazgeçilmezlerden foto ve video çekimleri arkadas bivideo çekmiş çok güzelde olmuş fakat lanet kızın biri inek hemde
ama inat birde silmesini istedi kızın silme dedim o kadar ve sildiler lanetler oysaki okızın cismi bile belli deildi videoyu çekenkızda çoksinir oldu sildirene bende çektim geldim sana yazıyorum şimdi işte . Tamam abi istemezsin çekilmek deşifre olduğunu hisseder rahatsız olursunda burda senden başka okadar çekilen insan varken diğerlerine de haksızlık oluyor hemde belli bile deilsin video da
kıza seni silerim dedim videodan anlamadı kıt ! çalışmaklar ineklemekle olmuyor Tanrı'ın anlayışta kodlaması gerek biraz beyne onda o yok işe ve inan çevremde böylelerinde çok var
offf ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.