24 Nisan 2010 Cumartesi


Selamlardan demetler ...
ne yapmam ya da yapmamam gerektiğini bilmeden yazıyorum işte yanlış bi yol mu bilmeden sevecen kelime oyunları kullanmak bazen , ya da yazım yanlışlarıylan dolu kafa karıncalanadırıcı bi beyin tümöru olmak ..
önermem:mutlu insan görememekten sıkıldım .
niçin mutsuzuz bizi kendimizden hayallerimizden yabancılaştıran bu kadar acımasız ne olabilir nayıır üleen ben mutluyum diyorsundur belki de peki etrafındakileri bir gün kaybetme korkun seni mutsuz etmiyor mu ?
ha belkide şunu dersin hiiç farkında olmadan,Allah’ın en içten hatasıydım
Senin suçun yok hayat!
Ben buraya zaten, sana elveda demeye geldim..
Bir öğrenci olarak bunları söylememek elde değil ama biz madem Atam izindeyiz diyoruz
bunun gereğini yerine getirmek için Atatürk’ün en sıkıntılı anlarda bile yüzünden eksik etmediği tebessümü konduruverin yüzünüze
bakmayın Atamızın sert bakışlı olduğuna tekrar bakın mutlaka göreceksiniz o tebessümü ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.