24 Nisan 2010 Cumartesi

I wish I could fit myself in my pocket and tie myself to a rocket and send myself to outer space I wish I had a different face


evrensel bir dil kullanmama gerek yok şu hal varlıklarını yazarken. insan beyni sadece anlamak istediği türde anlamaya programlanmış olduğu için enerjimi kahve suyu ısıtmak için saklamak istiyorum. ilimsel açıklamalarımla sıkmak istemiyorum kendimi. eYLENceli şeyler yazıp standart gülücükler atmak istiyorum sadece. iki nokta üst üste ve 9 rakamının üstünde yer alan parantezden oluşan kombinasyonu zikretmek istiyorum. bir insanın sinirleri en fazla ne kadar gerilebilir ? antidepresanlı bir hayat ne kadar doğal olabilir?bunları sorgulamıyorum. laf olsun diye soruyorum. sorun yaratmak istemiyorum. her şey "light" olsun istiyorum. hazımsızlık diye bir şey olmasın istiyorum.sırf ismim var diye birilerinin bana kafadan beş puan vermesini beklemiyorum ama yine de bi güzellik yapmalarını rica ediyorum. hani derse hergün gec kalan kiz var ya.o benim iste.neden bilmiyorum ama geceleri ben yururken ay beni takip ediyor.insanlar ikiye ayrilirmis:egri basanlar,dogru basanlar.ben egri basanlardanim.kahvaltimda bir kus sutu eksik.malum hayat sartlari cok zor.bir kedim bile yok anliyor musun?hic ates bocegi görmedim hayatimda.ama kayan yildiz gordum bi defa.tabiki de tuttugum dilek gerceklesmedi.antikaramelciyim.tren sesi yok buralarda.ozluyo insan.kahrolsun sactaki kiriklar,kahrolsun bush.gael garcia bernal.ucunu de cok severim.bir cahil peri,iki cahil periden iyidir derler cinliler.bir mucize=yasamak midir?kamyonlar kavun tasir.hayat cok edepsiz.adimi bile koymuslar benden habersiz.belki konusmak da yasamak gibi belki çok gereksiz.hic abim olmadi.lisedeyken hep taktir alirdim..palmiye kafali olabilirim ama kalbim ellerim kadar kucuk deil.imagine all the people living life in peace.peh!sivrisinekler kanimi emin ama gurultu yapmayin nolur.asiyim.üstelik "rakçi"yim(!)gunumuzde hala kaptan magara adamlari var.ben sahit oldum.dortgoz olmak artik bi ayricalik degil.fcuk school zamanlarinda sabahin korunde calan alarm hep urpertir beni.tipik balik+biraz alik.hazir mesajlara, yolda verilen molalara olum!kac yasindasin sen?...yasindayim.hic gostermion vb dialoglardan bi muddet sonra bikiyor insan.artik evden cikmadan once semsiye alsam mi almasam mi diye dusunmek istemiyorum.aldigim zaman yagmur yagsin.almadigim zaman yagmasin iste.avrupa yakasi esprilerinden igreniyor muyum artik ne?o kadar tv kanalinin icinden izleyecek bir sey bulamamak benden kaynaklanmiyomus megerse.insan buyuyunce hayalleri kuculur mu?sabahlari uyandigimda etrafta gunaydin diyerek gulucukler sacan tiplerin suratina her zaman bi tokat patlatmak istemisimdir.ama sabirli olmak iyidir diyolar.bilmiyorum...yatmadan once yuz "radyokafa" sarkisi iyi gelir sagliga.iyi ki varsin anne.ve dont cry for me argentina.lutfen rica ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.