24 Aralık 2010 Cuma

off puff sınavvvvv!!!!


oysaki zaman planlamamI yaptım sanmıştım her şeyi önceden halledecektim ama şimdi 1 günün 24 saat olması yetmiyor
keşke 25 saat olsa diye yalvardığım anlar oluyor zaman zaman çok önemli sınav geldi çattı ve benim önümde iler ki dönemlere kalmaması gereken bir sürü konu var ne yapıp edip bu konuları halletmeliyim yoksa şu klişe sözü söylemek istemiyorum keşke çok çalışsaydım,keşke zamanımı iyi kullansaydım felan filan.. en nefret ettiğim kelimedir keşke ..acizliği anımsatır bana ''keşke keşke demeseydim'' diyen insanın
acizliği gibi seninle daha yeni ilgilenmeye başlarken sana veda edebilirim blog çünkü sınav geleneklerinden biri hipodromda kesintisiz koşmak,engelleyici olabildiğin düşünülüyor ama sana istediğim yeri kazandıktan sonra yazmak daha eğlenceli olacağından buna değer belki be blog . Ama şunu bilki ben zaman daralmadan önümdeki engelleri yıkacağım zamanımı boşa harcamak yok bundan böyle .. Bu beyeaz önlüğü giyecemm başka yolu YOK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.